EKSAMENSLESING

Categories HVERDAG

Hei lesere ♥ siden sist jeg var innom bloggen har dagene vært fylt med “spennende” gjøremål som det å lese til to eksamener 
I helgen har jeg hatt et avbrekk fra eksamenslesing siden jeg jobbet på lørdagen. Og vi hadde hyggestund sammen med min og kjærestens familie, så jeg ble ekstremt mett på søndag og dagen avsluttet med filmkveld med Anna og Linn, vi såg Veronica mars. 


I dag blir det lesedag enten til SRLE eller NHR. Føler for å konsentrere meg mer om Natur, Helse og Rørsle enn Samfunn, Religion, Livssyn og Etikk siden det er hjemmeeksamen som starter imorgen og den skal leveres allerede på fredag, flotters. Resten av dagen skal jeg bruke på eksamenslesing uansett fag, selvom jeg vet jeg kommer til å konsentrere meg mest om NHR.

1 kommentar

1 thought on “EKSAMENSLESING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *