GOD BEDRING

Categories HVERDAG

Gårsdagen var en fantastisk og minnerik dag – spesielt for konfirmanten! Det ble servert veldig god mat og masse kaker, naaaaam! Konfirmanten virket fornøyd med dagen og spesielt for at både venner og familie var samlet for å feire henne på dagen hennes ♥ Så tok selve konfirmanten og avsluttet dagen sin med å ta utfordringen “hopp i havet” og det ble mulevika sammen med hel gjeng. Snakk om å avslutte sin egen konfirmasjonsdag slik – og selvfølgelig utfordret hun meg også, og da gjorde jeg utfordringen også.

   

Idag har jeg brukt flere timer skolen og busskjøring, slik er en helt normal skoldag for min del, hvor det inkluderer busskjøring. Har ellers bare spart på kreftene og gjort lekser. Favoritt serien har blitt tett frem og jeg ser på se på grey´s anatomy igjen ♥ Senere i kveld blir det enda mer avslapping før det går til flere timer med ubrutt søvn, for jeg er ikke like heldig som Karianne!!! Jeg  på skolen i morgen, so da kan det være greit å være utkvilt, men ønsker å si god bedring til Karianne (jeg smittet henne).

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT I DAG?

1 kommentar

1 thought on “GOD BEDRING

  1. off, stakker henne! smitter alltid vennene mine også, haha! men for noen vakre bilder av deg må jeg si!WOW
    Håper du får en kooselig kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *