SKJÆRTORSDAG

Categories HVERDAG

Hei! Åh, dagen startet rolig med påskefrokost med familien min ♥ og jeg har brukt flere timer på skolearbeid og prøvelesing. .  ♥ Var også en tur innom min tante og onkel igjen og fikk se på campingbilen deres – vel det jeg likte best var sengen = himmelsk!!! Var også på gravene til farfar og oldeforeldrene mine ♥ bruker å gjøre dette ved vær høytid for å legge på blomster på gravene!! Så har egentlig bare ravet rundt hjemme – spist alt for masse godteri (det er jo påske, hallo?) Kjæresten min har også vært her. Familien har slått på stor trommen og servert skikkelig god påskekveldsmat, med både egg og reker – namm! Det er jo påskeferie.

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT I DAG?

4 kommentarer

4 thoughts on “SKJÆRTORSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *