RELAX

Categories HVERDAG

♥ HELLO! Etter noen dager hvor jeg har slappet av, sammen med familien – begynner jeg sakte med sikkert å bli frisk! Fantastisk. Når jeg nå først blogger tenker jeg aldri på lengre at “idag må jeg blogge” eller “det er ikke så ille?”, men blogging er gøy og det er ikke noe jeg ønsker å slutte med. Jeg har blitt så utrolig dårlig til å ta bilder, og jeg må ha bilder til ett innlegg. Problemet ligger vel egentlig at når jeg ikke bruke sminke en dag, så kan det gå nesten 1-2 uker før jeg bruker det igjen = dårlig blogger? Neeeiiiida!!!

Jeg elsker å blogge! Men det er ikke alltid like enkelt å finne ut hvordan det skal skrives, hva skal skrives. Kanskje, dette er teit? 
Livet er ganske bra fortiden forresten, rommet mitt er ikke ryddig, jeg har ikke masse lekser og jeg er hvertfall ikke sims 3 hekta!
Håper at alt er bra med dere mine kjære lesere ♥ så skal jeg krysse fingrene for at det skal bli bedre blogging frem – over, men hvor ofte har jeg ikke sakt det? Jeg lager ingen forhåpninger! Snakkes senere xx

 

1 kommentar

1 thought on “RELAX

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *