sandkake & såpebobler

Categories HVERDAG

Tidligere i dag var jeg ute i solen og koste meg sammen med vennninen min og datteren hennes. Hadde en koselig stund ute ♥ ♥ Det er så lenge siden siste at jeg var sammen med henne, og datteren hennes er bare helskjønn – hun har vokst siden sist og det er utrolig se utviklingen hennes! Vi var å lekte i en barnehage i nær området, og hadde det utrolig koselig og spiste “sandkake”. . Vi blåste også litt såpebobler og jeg fikk snakket mye sammen med venninnen min og planer fremover – og prøve å møtes oftere.

 
 

Det nydelige stearinlyset dere ser i hjørnet , var en søt gave jeg fikk fra datteren til venninnen min! Er hun ikke verdens snilleste? Dagen har vært fin, og formen min har begynt å bli mye bedre – satser på jeg kanskje er ferdig med alt som heter sykdom? 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *