mandag

Categories HVERDAG

Mandag igjen, og som vanlig er jeg lite begeistret. Skoledagen har aldri vært så lang, og jeg har aldri vært så trøtt! haha, ble nok litt sent i går ettersom jeg ble sittende å se på åndenes makt sammen med mamma, oppkjøring til sesong 9 som starter i mars!!!
I dag er jeg supersliten, og er straks klar for å ta kvelden. Skoledagen min var fra klokken 09.15 – 15.00, som er slitsom mandag! 

Nå sitter jeg i joggis og se noen episoder med the vampire diaries på netflix ♥ før jeg finner sengen – kan heldigvis sove litt lengre i morgen! Siden gruppen jeg er på har studiedag i morgen og dagen skal brukes til å lese på pensum i BLUSRLE og BLUNHR 🙂
Håper alle mine fantastiske lesere har hatt en fin mandag, selvom min har vært slitsom og lang. Snakkes lesere ♥

 

4 kommentarer

4 thoughts on “mandag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *