1. NYTTÅRSDAG

Categories HVERDAG

Hei og godt nyttår! Føles rart at det er 1 januar 2014! Gårsdagen var en vellykket kveld – vis vi ser bortfra sykdom = influensa. . . Det er herlig å tenke på at vi starter et helt nytt år med helt nye muligheter og opplevelser. Har mye å glede meg til i år og jeg har bestemt meg for at dette skal bli et BRA år. Farmor var sammen med oss inn i det nye året – utrolig koselig! Vi spiste god middag alle sammen i dag. Har ellers slappet av mesteparten av dagen. . Fremdeles SYK!

Nå skal jeg slappe av mens jeg ser på The Vampire Diaries! Ha en fantastisk kveld videre, kjære lesere. 

 
 

. . . . Uansett så håper jeg alle hadde en fin nyttårsaften og at alle får et herlig 2014

 

3 kommentarer

3 thoughts on “1. NYTTÅRSDAG

  1. jeg hadde en kjempe fin nyttårsfeiring sammen med kjæresten min og familien hans 🙂 kjempe koselig var det!!! så jeg hadde så absolutt en fin start på året 🙂
    GODT NYTTÅR!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *