NYTTÅRSFORTSETTER FOR 2014

Categories HVERDAG

♥ Være flink på SKOLEN, så jeg vet at veien jeg har lagt meg ut på IKKE er bortkastet.

♥ Trene MASSE, oppnå resultater som jeg har ønsket meg veldig lenge. 

♥ Bli en bedre BLOGGER, og da må jeg lytte mer til hva leserne mine vil ha.

♥ Spise SUNT, og om jeg kanskje ikke når målet – så skal jeg iallefall prøve!

♥ Bruke mer tid på venner som setter pris på meg, og mindre på de som ikke gjør.

♥ Gjøre ting som gjør MEG lykkelig, ikke bare alle rundt meg

♥ Spare, spare, spare! Prøve å gå gjennom året 2014 uten å kjøpe unødvendige produkter/klær.

♥ Bli mer selvstendig, kritisk og stole mer på meg selv!

♥ Få mer ut av hverdagen! Være mer positiv til hverdagen. 

♥ Bli mye flinkere til å kutte ut søtsaker i ukedagene, og heller spise sunne mellommåltider

♥ Være mot andre som jeg vil at de skal være mot meg.

 

HVA ER DINE NYTTÅRSFORTSETTER ?

 

 

1 kommentar

1 thought on “NYTTÅRSFORTSETTER FOR 2014

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *