MITT 2013, DEL 2

Categories HVERDAG

JULI

Denne måneden var all utenom forventninger. Sommeren forsvant og høsten melde sin ankomst, jeg ble syk og hadde verdens værste forkjølelse og søskenbarnet mitt i Oslo , måtte gi meg råd og jeg begynte på nye tabletter som gjorde at det hjalp veldig med hosten mens vi var på ferie. Jeg bestilte converse og fikk de i posten kort tid etter (rask leveringstid). Jeg var mye sammen med kjæresten i ferien også – han jobbet selvfølgelig en veldig masse denne stunden her. Vi hadde også grillkveld med flere av folkene fra jobben og vi spiste god mat og drakk god drikke (var sjåfør). Sommerværet kom tilbake til Herøy for en liten stund – men det gjorde veldig godt. Jeg fikk også vite i slutten av Juli at jeg kom inn på Barnehagelærerstudiet til høsten, lykkerus ♥

 
 

AUGUST

Jeg begynte så vitt å ta enkelte antrekk og poste på bloggen (noe som jeg skal bli flinkere med NÅ). Og startet måneden med å spise lunsj på Resturang Fosnavåg Brygge sammen med søskenbarnet mitt fra Oslo og søskene mine.  Og både jeg og søsteren flyttet hjem etter helt år på hybel i Volda – fant ut at det var bedre å pendle til og fra volda – siden det virket mye bedre. Var også i bryllup til en venninne av Erlend og det var kjempe koselig, og et minne for livet. Jeg startet på skolen og den startet med fadderuka og det var konserter hver eneste dag – den eneste konserten jeg dro på var Erik og Kriss konserten i Volda men som også var i Fosnavågen samme dagen. Jeg og søsteren min fikk møte Erik og Kriss, eller jeg bare gikk å spurte om vi kunne få ta bilde sammen med dem – og det fikk vi. Jeg dro på vors sammen med bestevenninnen min Anne og Frida. Før det ble konsert senere på kvelden. Uken etter var vi tilbake på skolebenken og det var full rulle med teori og oppmodning mot eksamen den 16. Desember 2013.

 
 

SEPTEMBER

September startet med at det var Makrell og Pirfestival i fosnavåg. Høsten hadde slått inn for fult og det var et forferdelig vær. Jeg var så “heldig” og være dørvakt i det forferdelige regnværet men hadde kledd meg godt og det var BRA! I begynnelsen av september var det også enkelte dager med bra vær og det ble fjelltur sammen med deler av klassen min opp på prestesætre, og vi holdt på med leker som blindebukk, hermegås, revemor og bytte tred. Vi hadde også fiskesprellkurs, og lærte oss hvordan vi kuttet opp et fisk på riktig måte. Mamma hadde også bursdag denne måneden sammen med farmoren min. 

 
 

OKTOBER

Jeg startet denne måned med bloggfri og veldig lite blogging pga praksis i barnehagen. Men jeg hadde også bursdag i begynnelsen av Oktober som gjorde det utrolig trivelig med mange bursdagshelsinger, gaver og kos sammen med familie og kjæresten.  Jeg og kjæresten hadde vært sammen i 2 år på bursdagen min. Vi hadde også “digital fortelling” prosjekt på skolen og jeg ble sammen med verdens hærligste basisgruppe = SUPER BRA TEAM!

 
 

NOVEMBER

Startet November med kalde høstdager og mørkedager, det var mye storm og stormen “Ivar” herjet veldig på utsiden! Det var måneden for halloween og jeg var på “fest” sammen med kjæresten min hos søsteren hans. Jeg var også ute sammen med vennene mine og jobbet mye i november. Det begynte også å nærme seg tid for eksamen og lesingen ble mer intens. Jeg skrev også et innlegg om “en students mening” som dere kan lese her.Var også på The Hunger Games, Catching fire sammen med Anna i Ulsteinvik. Jeg var også så heldig å bli “ambassadør” for LikenShare for å teste Magic Style Brush. 

 
 

DESEMBER

Desember startet med at jeg hadde flere studiedager til å lese eksamen på, noe som var ikke var forventet i det hele at vi skulle få så mange studiedager som vi på slutten fikk. Jeg skrev enkelte reklame innlegg i samarbeid med bloggerfy og LikenShare. Jeg valgte også  ta en liten pause fra bloggen mens eksamenslesningen sto på som værst. 16. Desember hadde jeg eksamen i BLUBULL I Barn utvikling , lek og læring – og jeg kune ta velfortjent juleferie etter kl. 3! Jeg sa GOD JUL til alle mine kjære venner i klassen og på høgskolen, og dro hjem og ble “liggende” i sofaen hele uka med en spennende serie fra Sylvia Day.  Jeg var også på filmkveld med Anna og noen venner og vi såg julefilmen : the grinch! Jeg var så heldig å få være “ambassadør” for frydaze og fikk tilsendt et iphone deksel som sitter fast på mobilen for øyeblikket. Hadde også en utrolig fin julefering både på lille julaften og selve julaften, dagene etter har gått så fort å nå er det snart nyttårsfeiring – det kommer et eget innlegg om det senere!

 
 

6 kommentarer

6 thoughts on “MITT 2013, DEL 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *