kropp og sjel

Categories HVERDAG

Endelig er det fredag, denne uken har vært ganske laaang! Ettersom jeg gikk ut i juleferie på mandag – har jeg brukt dagene godt. Bøkene til Sylvia Day (Crossfire-serien) vært fantastiske å lese. Jeg  kan fortelle dere at jeg var veldig skeptisk til disse bøkene fra starten av, men det snudde heldigvis etter en stund. Bøkene er unnskuld vært å lese! Dere kommer kanskje ikke til å angre ♥

Om ikke lenge skal jeg på jobb (endelig) – ettersom jeg har vært hjemme hele uka,  plantet i sofaen med en av de gode bøkene. Ja, og har forresten kommet til siste boken i serien (trist). Jeg tenkte kanskje å skrive om bøkene her på bloggen – siden det er mange av dere som elsker at jeg skriver “bokrapporter” om bøkene som jeg har lest.  Vel uansett det skal bli veldig godt å komme seg på jobb snart, har selvfølgelig hatt god tid til avslappning hele uka (det gjorde virkelig godt for kropp og sjel). Snakkes ♥♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *