spørsmål og svar #2

Categories HVERDAG

MEG

Vil du ha barn? Hvor mange? Ja – 2 barn. 

Når syns du at du bør få ditt første barn? Når jeg er ferdig med utdanningen først og fremst. 

Hvilke parfyme bruker du? Chance Chanel eau de toilett.

Er du en person som er lett å snakke med? Ja, det vil jeg da si. 

Hvor lenge har du å kjæresten din vært sammen? 2 år og snart 2 mnd. 

Har du dyr? Nei.

Hva er yndlingsdyret ditt? Hund

Hva provoserer deg?

5 fun facts om deg?

Får du kjøpt acne skjerf i Fosnavåg? Nei, det tror jeg ikke! 



Er du glad i å stå på ski? 
Det å måtte fare avsted i ambulanse fordi du ramla på ski , så NEI!

Har du bra selvtillit? Ja.

Shopper du mye? Litt for mye? Men har kjøpestopp!

Har du guttevenner? Ja.

Har du en travel hverdag? Ja. 

Er du fornøyd med rommet ditt? Ja.

Er du bortskjemt? Nei – jeg betaler, kjøper alt selv! Bortsett fra maten da 🙂

Hvilke størrelse bruker du i jeans? Bruker M/L i high waist og 38/40 i noen jeans.

Største drøm? Reise til London – få en opplevelse for livet inkludert gifte meg med han jeg elsker og få barn.

Liker du dialekten din? Ja.

FAMILIE

Er broren din ledig? Ja, broren min er fri og frank. intressert? 

Krangler du å søsteren din mye? Det kommer helt ann på situasjonen.

Er du mest lik mammaen eller pappaen din? Det er en stor blanding.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *