Endelig Fredag, god helg!

Categories HVERDAG

ÅÅÅH ENDELIG HELG GOD HELG ♥ ♥ Er endelig hjemme fra en laang skoledag. Uka her har gått så ekstremt saaakte, men endelig er det helg og den skal nytes! Jeg vet at flere av dere lesere, har høstferie eller har hatt høstferie. Må bare si dere er heldige! På høgskolen i Volda, er det tydeligvis ikke høstferie, iallefall ikke på mitt studie! Er det noen av dere så går høgskole og har høstferie? I kveld blir det familiekos før jeg skal på jobb – kanskje litt kjipt når alle vennene dine vil ha deg med på vors og Karpe Diem konsert. But the life is that way, I’m not complaining! Jeg gleder meg til å jobbe, siden jeg ikke har jobbet siden sist lørdag, glederrrrrrr.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *