back on track

Categories HVERDAG

Hei! Ble dårlig med blogging i går, men jeg hadde en del lekser å gjøre, så ta tok jeg meg rett og slett en dag ♥fri♥. Men i dag er jeg sånn noenlunde back on track! Hittil i dag har jeg vært på skolen hvor vi hadde teori fra 9:15 til 14:00 om Mangfald av tru og livssyn. Vi arbeidet i basisgrupper på skolen i dag med oppgaver som vi fikk utdelt. Basisgruppa mi er såå perfekt – vi er et utrolig bra team! ♥  Etter skolen hang jeg sammen med noen jenter fra klassen før de skulle ta bussen hjem, og så dro jeg på Rokken, for å hente noe. 

Nå er det snart middag, så over til å gjøre lekser å forberede seg til forelesningen i morgen. Dette blir BRA♥ Ha en utrolig fin kveld!

3 kommentarer

3 thoughts on “back on track

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *