kald og glad

Categories HVERDAG

Ah, hvem er det som ikke elsker søndag. Eller, litt kjipt at det er siste dagen av helgen og at det er skole morgen men men. . . 
Gårsdagen var utrolig koselig! Jeg var jobb – selvom det var KALDT og stå ute fra 22:00 til 03:00 , så tok jeg det med et smiiiiiiil 🙂
I Fosnavågen som de fleste kanskje ikke vet om så hadde vi Pir og Makrell festival denne helgen med mye spennende som skjedde.
Jeg kan da heller ikke si at værgudene var med oss – siden det hølja ned. Temperaturen var iskald også så var viktig og kle seg godt. Dessuten sist det var festival i fosnavåg – kledde jeg meg ikke særlig og det ente med 3 ukers influensa, og det skulle ikke skje igjen.

 Vel . . . en fantastisk helg er avsluttet og jeg må si meg mer enn GLAD! Nå skal jeg snart på jobb – så vi snakkes senere! ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “kald og glad

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *