mandag igjen

Categories HVERDAG

Da var det ny uke, som viiirkelig startet med et brak. At alarmen ringer og viser 06.30 på en mandag. For vil egentlig bare sove mer. 
Dagen ellers har jeg vært produktiv og fått unnagjort alle leksene mine og det er såå deilig å få gjort unna ting i starten av uka!! 
Har fremdeles praksis i barnehage i 2 uker til, noe som jeg fryder å gleder meg over hver dag jeg er der – blir trist å dra derfra når disse ukene er over med praksis  – men det er ikke det siste de ser av meg , skal tilbake etter jul (selvfølgelig ikke før i Februar/Mars). 

Bloggingen har vært “død” den siste uken, men det har også gjort godt for en blogger som meg, noen ganger trenger man virkelig en pause – noe som jeg har hatt. Og pausen er ikke pga noe spesielt, hadde ikke flere bloggideer å skrive om – så bedre med null blogging enn dårlig blogging, ikke sant? Vel dere får ha en fantastisk kveld videre, jeg har mer “skole”arbeid som skal gjøres ferdig.

7 kommentarer

7 thoughts on “mandag igjen

  1. Godt du er tilbake – titter innom blogeen din dagli 🙂 Du har forresten ikke svard på spørsmålsrunden du hadde for noen uker siden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *