dagen før dagen ..

Categories HVERDAG

I morgen setter mine føtter i gangene på en ny skole, og følelsene er blandet. Det er rart og skulle starte helt på nytt og helt grusomt å tenke på at den herlige gjengen med koslige folk jeg hang sammen med hver eneste dag i 1 helt år, og nå er vi spredd utover ♥
Men innerst inne vet jeg at vi alle sammen vil møtes igjen, tilslutt ♥ men disse følelsene har vi alle hver gang vi starter på nytt igjen.

Jeg gleder meg til å starte på studiet. Bli kjent med nye mennesker og komme tilbake til normale hverdagsrutiner. Dette blir såå BRA! I morgen braker det løs med fadderuke, og bli kjent-uke. Dette blir ei uke med festligheter, som ikke vil bli glemt! JUST HAVE FUN! 


6 kommentarer

6 thoughts on “dagen før dagen ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *