bedringens vei

Categories HVERDAG

Idag er en fin morgen dere!! Jeg er nesten helt frisk nå, er bare denne teite men nå er det helt vanlig forkjølelsen som er igjen, blææ. Det er nok bare nok en mild influensa som har gått gjennom kroppen min. Jeg er på bedringens vei, og det er det som betyr noe her. Skal jeg være ærlig så har det vært helt jævli og jeg hater å være syk. Dessuten influensan kom etter en ekstrem kraftig arbeidshelg. Så den første uken min ute i ferie, har jeg gjort alt for å bli frisk, og jeg har tatt alt fra parasett til den værste hostesaften, ekkel saft.

Så siden formen min er på vei opp igjen på 100% så vil jeg fortsette å blogge som normalt igjen. Har også vært sløv i den siste tiden. 

1 kommentar

1 thought on “bedringens vei

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *