SMILELAB

Categories ANBEFALING

jeg har nå testet ut smilelab teeth whitning strips.

Dere har sikkert alt hørt om smilelab? Den er profesjonellt utviklet av tannleger tilpasset at vi selv kan gjøre det hjemme. Smilelab er det enkleste du får innen (bra og fungerende) tannbleking. Det forbedrer munnhygienen din og fjerner skadelige bakterier og plakk. Det er heller ingen smak. Jeg må bare si, at jeg er fornøyd med produktet.

1 pakke inneholder 14 “strips” og en reisebeholder. Det er kjempe lett å feste de! De sitter godt og tas lett av. Jeg liker ikke å prate så mye imens., siden det kan samles opp endel spytt. Men ellers kan du gjøre hva enn du vil. En har det på i mellom 30 – 40 minutter.

Smilelab er så enkelt, og jeg kunne ikke sagt meg mere fornøyd!

Har du testet Smilelab? 

// egne meninger

1 kommentar

1 thought on “SMILELAB

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *