Leserspørsmål #55

Categories SPØRSMÅL

Savner du når du hadde lengere hår? Mer enn dere aner … 

Skal du på JB konsert? Nei, jeg ga bort biletten til mamma siden jeg skal ha norsk tentamen den dagen. 

 Har du vært på fest før? Nei, men har vært nash om det teller? 

Spiser du frokost før du drar på skolen? Bare på tirsdager , onsdager og fredager.

Hva gjør du med håret ditt om morningen? Bruker hårbørsten. 

Hvor har du kjøpt militærjakka du har på headeren hen? Nelly.com

 Hva skal du gå når du skal søke på høgskole? Barnehagelærer.

Hva synes du om at lesere kommer bort og spør om å ta bilde? Det hadde vært koselig om det hadde skjedd.

Hvor redigerte du headeren din? Det er søsteren min som lager headerene mine , bloggen hennes er her

Kan du legge ut et bilde fra da du var liten? Ja.

Leser du alle kommentarene dine? Ja.

Blir du sponset av mange sider? Noen, men hovedsponsoren min er mirabling og sunglassesshop.

Pleier du å henge med gutter? Ja.

Hvor ofte trener du? Er ikke så veldig flink, men skal starte opp igjen .. 🙂

Har du mye merkeklær? Nei.

Hva syns du om hårfargen din nå? Elsker den!

Er du forelska? Ja.

Er du glad i leserne dine? Ja.

Hvor er den blå genseren din fra? Cubus.

Ser du på paradise hotel? Nei.

Hva pleier du å vennene dine å gjør når dere er sammen? Prate.Biltur.Resturant.Film

Hvorfor legger du aldri/sjeldent ut bilder av deg uten sminke? Føler meg ikke comfy på bilder uten sminke, men om du har sett meg sminkefri på skolen, så stemmer det.

Kjenner du noen toppbloggere? Ja, kjenner til Helensaevik på 82. plass på topplisten. 

Hvor langt er håret ditt? til skuldrene. 

Kan du lage room tour på hybel og hjemme? Ja.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Leserspørsmål #55

  1. Haha, 82. plass på topplisten er vel ikke toppblogger… Men hun er jo en tusen ganger bedre blogger enn veldig mange over henne på topplisten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *