goodbye sickness ..

Categories ANTREKK

Føles egentlig ikke som fredag, siden jeg ikke har vært på skolen siden Tirsdag, og jeg har slitt så utrolig mye med søvn denne uka – siden influensa hadde tatt plass i meg denne uken, så har hadde feber siden Tirsdag og ble feberfrii først i natt, og håper jeg virkelig at influensan har forlatt min kjære syke kropp. Er første gangen i mitt skoleår på volda vgs at jeg har blitt syk, selv hater jeg å være syk.

Remember:
It’s not the outside that matters It´s the inside, and even though I look 100% healthy on the outside, maybe I’m not on the inside?

// genser CUBUS // vest ONLY // singlett CUBUS // bukse NELLY // sko JEFFERY CAMPBELL

 

HVA SYNS DERE OM ANTREKKET ? 

6 kommentarer

6 thoughts on “goodbye sickness ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *