Leserspørsmål #46

Categories SPØRSMÅL

Favorittsang? Holy Ground – Taylor Swift

Beste blogg? keths.blogg.no 

Hva er humøret ditt akkurat nå? HappyHappyHappy , er jo snart juleferie jo!!! 

Hvilken pc, mobil og kamera har du? Macbook *13* pro, Samsung Galaxy Y og Canon EOS 550D. 

Beste film? Twilight sagaen , men liker veldig godt Avalon High

Hva irriterer deg mest? At internetten ikke funker (når den SKAL funke)

Hvordan vil du beskrive stilen din? Det kommer egentlig ann på hva jeg har på meg , har ikke funnet min beskrivelsen enda.

Forelska? Ja.

Kan du ha flere videoblogger? Kan prøve på det 🙂

Hobbyer? Blogging og fotografering.

Forbilde? Mamma mi ♥

Deler du rom med noen på hybelen? Deler bare stue, kjøkken og toalett. Har eget soverom!

Kan du ha romvideo? Ja, kan prøve å lage i romjula.

Etter som du gikk i Herøy gospelkor , kan du ha sangvideo? Skal ta det opp til vurdering!

Hvor høy er du? 156.5 

Hva syns du om mobbing? Jeg HATER det. Har vært et mobbeoffer – så vil ikke at andre skal gå gjennom det samme.

Hvordan er selvtilliten din? Den er veldig bra etter jeg startet å jobbe på Fosnavåg Brygge – før det lå den seriøst på 0 

Kan du legge ut bilde av deg og kjæresten din? Nei, kommer ikke til å legge ut noe bilde ( jeg respekterer han).

DU har sykt RÅ klesstil!!!! Hvor kjøper du klærne dine? Cubus, BikBok, HM & Nelly.com

Går det bra med deg? Ja, har det helt fantastisk. 

Hva syns du om Justin Bieber? Jeg er ikke en blodfan, men han er en ekstremt flink sanger. 

Er du en swiftie? Ja, elsker alle sangene til Taylor. Er bare helt fasinert av måten hun skriver sanger på! 


Noe du lurer på til neste gang ? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Leserspørsmål #46

  1. taylor swift er sååå bra 😀 tror ikke jeg har hørt akkurat den sangen da, men det må jeg gjøre nu!! Og du er den søteste som skriver meg som beste blogg ;)) Liker bloggen din også gunnnis<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *