Leserspørsmål #41

Categories SPØRSMÅL

Du sa du var avholds, hvorfor drikker du nå? Fikk lyst til å prøve noe nytt, men jeg er forsiktig! 

 

Har du flest gutte eller jentevenner? Jentevenner , selvom jeg har noen guttevenner. 

 

Er du flink på skolen? Kunne sikkert vært bedre, men jeg gjør mitt beste!

 

Har du gode karakter? Jeg syns de er bra, men de kan forbedres!

 

Hvem er bestevennene dine? Julia, Kornelija, Helene, Crystal og Frida.

 

Pynter du deg ofte til skolen? Jeg har lyst å pynte meg mer enn hva jeg gjør .. vi får se 🙂

 

Når har du bursdag? 06. Oktober 

 

Spiser du frokost før du drar på skolen? Ja.

 

Hva gjør du med håret ditt om morningen? Børster det og evt. har det i hestehale 🙂

 

Hvem tar outfitbildene dine? Søsteren min eller stativ m/ selvutløser. 

 

Har du noe mer du skal endre på romme ditt? Ja, sikkert med tiden. 

 

Hvilke sko skal du bruke i vinter? Vintersko, blir sikkert de samme som i fjor, viser bilder senere.

 

Kan du legge ut bilder av hele leiligheten ? (med kjøkken og bad , osv?) Skal ta det opp til vurdering 🙂 

 

Hvilke middagsretter spiser dere på hybelen? Det meste.

3 kommentarer

3 thoughts on “Leserspørsmål #41

  1. Planer for 2013?
    hvilket kamera har du?
    Kan du lage fler videoblogger?
    farger du håret?
    hva er din naturlige farge?
    favoritt antrekket ditt?
    kan du ha sminkevideo?
    hvor redigerer du bildene dine?
    Hvorfor begynte du å blogge?
    Liker du å synge?
    Hva er det vanligste du gjør i en hverdag?

  2. Kom med noen eksempler på hva dere spiser til middag da.
    Hva definerer du som gode karakterer, og hvordan får du de?
    Kan du lage en video som viser hva du gjør om dagene?
    Når folk spør om bestevennene dine, bør du nevne navn?Merker du har fått spørsmålet flere ganger. Har du tenkt på at enkelte kan føle det er sårende om du ikke nevner dem, bare sier det. Har hatt blogg selv, og når jeg glemte det, ble noen såret.. Hva hadde du følt om en av dine såkalte bestevenninner ikke hadde nevnt deg på bloggen sin? at de kanskje hadde glemt det, men nevnte andre.. Just sayin..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *