Leserspørsmål #39

Categories SPØRSMÅL

Kan du vise alle vinterjakkene du kommer til å bruke i vinter? Kommer innlegg!

 

Savner du håret du hadde før du klippte deg? Ja, jeg angrer som en hund!

 

Hva har du brukt konfirmasjonspengene dine på? Lappen til bil.

 

Hva spiser du til frokost? Loff med nugatti eller leverpostei.

 

Hvem tar bildene dine? Søsteren min eller stativet mitt med fjernkontroll. 

 

Går du ofte uten sminke? Elsker og gå uten sminke, men har ikke mange sminkefri bilder på bloggen? 

 

Kan du vise et bilde av deg sminkefri?

 

Bruker du kamerastativ? Ja, det gjør jeg!

 

Hvor lang tid bruker du på et blogginnlegg? Kan bruke opptil 30 minutter. 

 

Hvilke bøker vil du anbefale? En kjærlighetshistorie fra Utøya av Kristoffer Berg.

 

Er du fornøyd med namne ditt? Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det?

 

Går du på volda videregående? Ja, det gjør jeg! Fantastisk skole, klassemiljø, osv..

 

Kan du ha konkurranse snart? Ja, har plan om å ha en konkurranse snart – blir også julekalender i år!

 

Kan du vise romme ditt ? Ja, men tror at denne gangen blir det video (innlegg har jeg alt laget)

 

Hva var det siste du spiste? Bringebær ♥

 

Har du endret deg mye fra da du begynte og blogge i 2009? Ja, ekstremt mye forandring må jeg nok si … 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *