Leserspørsmål #23

Categories SPØRSMÅL

Hvilke mobil har du? Jeg har HTC.

Favoritt sang? Call Me Maybe – Carly Rae Jepsen

Favoritt film? Friends with Benefits 

Vet du hvor vi får kjøpt bandana? Er ikke sikker .. men tror du kanskje får kjøpt på superkul. 

Hvor kjøper du alle buksene dine ? (de med glidelås i rompa) Kjøper de hos Only.

Hvor lang tid bruker du på et blogginnlegg? Hmm .. det er alt fra 1 til 3 timer.

Kan du videoblogge mer? Ja, skal iallefall prøve på det .. Nå har jeg jo macbook så kan redigere bedre filmer.

Ser du på deg som en flink blogger? Jeg kan faktisk vedgå at jeg har vært ekstremt lat med og oppdatere bloggen min de siste dagene, men ellers så føler jeg meg som en flink blogger på eget basis ofc.

Har du noen gang stripet håret ditt? Ja , det har jeg .. første gang jeg stripet det var til konfirmasjonen min i 2006.

Hvor mange convers har du? Jeg har 1 par (sorte)

De conversene som du har , er de sponset? Nei, de er betalt ut av egen lommebok.

Har du god selvtillitt? Joda, men den kan bli bedre .. 

Bryr du deg vis noen skriver en kjempe lang tekst om hvor mye du betyr for dem? Jeg blir iallefall veldig rørt og glad. 

Hvem er bestevennene dine? Kornelija, Tina Marie, Helene A , Helene O og Frida (++)

Er du fornøyd med skoleåret? Ja, er fornøyd.

Hvordan gikk det med eksamen? Det gikk bedre enn forventet, overlykkelig.

Skal du flytte for å gå skole neste år? Muligens.

Har du fått vite om du kommer inn på skolen til neste år enda? Nei, det får jeg ikke beskjed om før etter den 9 juli.

Hva setter du høyest av venner, familie, kjæresten eller utdannelse? Det der var et teit spørsmål.


Noe du lurer på til neste leserspørsmål? 

9 kommentarer

9 thoughts on “Leserspørsmål #23

  1. Hvor brei er sengen din?
    Har du tumblr?
    Har du twitter?
    Har du facebook?
    Har du instagram?
    Syns du at du og søsteren din ligner på hverandre?
    Griller du ofte om sommeren?
    Liker du justin bieber?
    Hvilket kamera har du?
    Hvordan ser romme ditt ut?

  2. Har du kjæreste?
    Kan du legge ut spotify listene dine?
    Hvilke shampoo og balsam bruker du?
    Hvor mye penger bruker du på shopping i mnd?
    Kan du vise oss skapet ditt?
    Hva er planene dine for sommerferien?
    Hvilken bunad har du?
    Kan du “mekke” sammen et innlegg om ting du ønsker fra favoritt nettsida di (klær, sko, osv) ?
    Er du sunn?
    Er håret ditt tykt eller tynt?
    Er du positiv?
    Kan du fortelle oss noe vi ikke vet om deg?

  3. Favoritt resturang i fosnavågen?
    Vil du kalle deg selv en ekte sunnmøring?
    Liker du dyr?
    Hund eller Katt?
    Har du prøvd snus og røyk før?
    Hender det at du blir lei av bloggen din?
    Er du flink på skolen?
    Hvor er “good mood” toppen fra?
    Er du bortskjemt?
    Er du fornøyd med utseende ditt?

  4. Går du ofte uten sminke?
    Har du vært i bergen før?
    Favoritt matrett? (lunsj & middag)
    Tjener du penger på bloggen?
    Favoritt butikk?
    Hvordan er forholdet mellom deg og søsteren din?
    Lyst å fortelle om noen av uvanene dine?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *