“Sitte under pulten en hel skoletime”

Categories RUSS

De aller fleste russeknutene jeg skal delta på kommer jeg til å dele med dere her på bloggen, utrolig gøy å se tilbake på all “faenskapen” som blir gjort i russetiden. Dermed blir det flere innlegg om dagen, dessuten så er det utrolig gøy og sosialt med de andre i klassen, jeg er da så utrolig heldig å gå i verdens beste klasse, 3PB. Så mange av russeknutene som blir gjort – gjør vi sammen i klasserommet! Både morsomt og sosialt (sosial samvær). Jeg har også verdens herligste venninner i klassen min og det gjør så mye gøyere og være russ (for dere som ikke vet .. jeg var svartruss i 2009/2010. (tror jeg det var….)

  “Sitte under pulten en hel skoletime” (russeknute nr. 32)

 

4 kommentarer

4 thoughts on ““Sitte under pulten en hel skoletime”

  1. Er du sammen med de som drikker?Er ikke du avholds?
    Synest du det er vanskelig å ikke drikke når så mange gjør det?
    Bare noen spørsmål! 🙂 Og er du med på fester og drikker bare brus? 😀

  2. Malin: Ja, jeg er sammen med de som drikker. Jeg er avholds og jeg syns ikke det er vanskelig og være sammen med dem, jeg drikker enten brus eller alkoholfri cider. Når jeg er på fester (svært sjeldent) drikker jeg brus eller noe alkholfritt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *