konkurranse; brun og blid!

Categories KONKURRANSE

Da starter en konkurranse, siden det er  helg for meg. Jeg skal trekke vinnerene i kveld og det blir tilfeldig trekning. Premien er et  hansker, en negelfil og klistermerke fra Brun og Blid. Det eneste dere trenger og gjøre er og skrive at dere vil være med i konkurransen med en eneste kommentar “jeg er med”. Dere kan skrive så mange kommentarer dere ønsker!  Jeg sier bare LYKKE TIL dere. Husk også ditt navn + mailadresse. Vinneren trekkes i kveld.

 

35 kommentarer

35 thoughts on “konkurranse; brun og blid!

  1. duuh. kan ikke du se på fimotingene mine, og se om det er noe du har lyst på? 😀 Du har vært så søt og snill med meg at jeg har lyst til å sende en liten overraskelse til deg en dag!! 🙂
    Evt. kan du si noe du ønsker jeg skal lage til deg, så skal jeg se hva jeg får til 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *