Ukens leserspørsmål #1

Categories SPØRSMÅL

Tar du blogging på alvor? Bloggingen min tas meget på alvor.

Når startet du og blogge? Februar 2009, på denne bloggen.

Hvordan er blogglivet ditt? Det er akkurat slik det alltid har vært. 

Hvilke hårkur bruker du til håret ditt? Akkurat nå, bruker jeg en fra bioslik.

Kan du fortelle om linjen “allmenn påbygging”? Linja er ikke noe spesiell linje, det er noe alle som vil gå går for og få generell studiekompetanse til og gå høgskole for og få større utdanning. Det er selvfølgelig et år du må være skikkelig konsentrert om hva du skal gjøre og kunne gjøre, for og faktisk klare dette skoleåret. Hard jobbing er spesielt VIKTIG!

Kan du lage sminkevideo? Ja, det kan jeg gjøre for dere.

Kan du ha videoblogg, om der hvor du kan fortelle om deg selv? Ja, det kan jeg også gjøre.

Kan du ta bilde av rommet ditt og skapet ditt? Ja, det kan jeg gjøre.

Hvem tar bildene dine? Lillesøsteren min.

Hvilke videocamera bruker du, hvor er det kjøpt og hva kostet det? 

Kjenner du ei som heter Frida? Ja, hun er en veldig god venninne av meg + vi jobber sammen. 

Har du vært i Molde? Ja, jeg var der ei helg sammen med familien, men det er veldig lenge siden. Vi overnattet på et hotell som jeg ikke husker navnet på, men for en utrolig nydelig by Molde er. 

Hva bruker folk og kalle deg ? Gunn , Gunn Kristin eller gunnnis? Det er faktisk veldig forskjellig, de som ikke kjenner meg annen en bak bloggen .. kaller meg gunnnis, men venninner de kaller meg jo Gunn, hele navnet mitt derimot er bare mamma eller pappa som bruker vis jeg ikke hører når de først roper navnet mitt. 

Kan du vise rommet ditt på videoblogg? Ja, det kan jeg gjøre.

 

Hva syns dere om ukens leserspørsmål #1 ?

2 kommentarer

2 thoughts on “Ukens leserspørsmål #1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *