temadag; yrke

Categories RUSS

Freeeedag! Denne dagen har jeg ventet lenge på. I helga har jeg jobbhelg, så har fri denne fantastiske kvelden! Likerr. Skal og rett og slett bare kose meg. Superdeilig! Jeg skal også prøve å få jobbet litt på bloggfronten, med nye innlegg.

På skolen i dag hadde vi en ny temadag for russen på skolen, og temaet var YRKE! Jeg valgte og være servitør. 
Siden jeg er servitør på deltid når jeg ikke er på skolen, så funkert det jo supert og være servitør under YRKE idag!:-)

HVORDAN HAR DIN SKOLEDAG VÆRT?

9 kommentarer

9 thoughts on “temadag; yrke

  1. // ja, jeg skal ha en liten kalender jeg også! men blir ikke noen voldsomme gaver da ;)) for har ikke sykt med sponsoravtaler nei… Men har kjøpt litt selv også da…. som f.eks premien i dag! blir ikke så stort akkurat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *