– HELGENS FILMTIPS –

Categories Blogg

Denne filmen så jeg sammen med min kjære i gårkveld. Ettersom vi begge har forskjellige favoritter innenfor film, så tester vi ut nå og bare se filmer på Netflix som virker spennende. Denne ligger dessverre ikke på Netflix, men jeg fikk sett den på en annen streamingtjeneste, iTunes. Over til filmen, så var den absolutt god underholdning for oss begge to. Latter, spenning og enda til litt het romantikk inni bilde. Akkurat min type film egentlig, og den hadde jo et preg av science fiction. 

🎥 Passengers 

Jennifer Lawrence og Chriss Pratt spiller hovedrollene i denne fantastiske filmen og som også nesten er de eneste rollene i gjennom denne spennende historien. Det er et moderne romskipet ved navn Avalon er på vei til en ny planetkoloni med hele 5000 passasjerer som ligger i dvale. Det oppstår en teknisk feil med kuvøsen som Jim befinner seg og han våkner 9o år for tidlig, og mens han prøver å gjøre alt for å løse feilen finner han ut etter 1 år at han ikke kan leve på denne måten lengre, og bestemmer seg for å vekke vakre Autora og late som hun også våknet av en feil i systemet. 

Jeg leide den på iTunes, men ser også nå at den ligger på Viaplay for den som ønsker å se den.
Håper dere har hatt en fin helg, så snakkes vi siden! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *