FØR SOLEN STO OPP

Categories Blogg

Hei på dere, og god søndag! Jeg våknet lenge før solen sto opp, og har fått unnagjort litt husarbeid som gjerne samles opp i store kvanta, nettopp klesvasken! Hvorfor? Det er gjerne spørsmålet jeg ofte stiller meg selv, hvorfor nettopp klesvasken? Antagelig for det er nok det kjedeligste i verden å gjøre, men samtidig så MÅ det gjøres i denne familien for vi har ikke et vaskerom eller et rom som ikke er daglig i bruk i hjemmet.

Det er søndag idag og det betyr egentlig at vi ikke har noen gjøremål og bare har valgt å kose oss hjemme både utendørs og innendørs. Før helgen startet så hadde jeg gitt klar beskjed til mannen min om at vi skulle fikse på uteområdet dersom været var på vår side denne helgen, noe den nettopp har vært. Uteområdet har blitt fikset litt på, vi har fjernet mye av de blomsterpottene som det ikke så ut til at noe ønsket å gro i og mannen har startet på det vi kanskje nå ser kan bli et evighetsprosjekt, men samtidig kan det gi større verdi på leiligheten. For før eller senere må vi nok innse at den lille fine leiligheten vi kjøpte oss i 2016, kanskje snart begynner å bli for liten. Men enn så lenge er dette akkurat nok for våre lille familie på 3 og katten vår. 

Vi snakkes snart igjen 😎

2 kommentarer

2 thoughts on “FØR SOLEN STO OPP

  1. Sto også opp før Sola, men det var ikke min vilje. Det var lillebror som bestemte at klokka 05.00 var helt perfekt tidspunkt å våkne på.
    Så deilig du har fått ordnet litt, blir sikkert fint.

    1. Takk for kommentar. Rart med de små hvor tidlig de vil starte dagen. Her derimot står jeg opp alltid (merkelig) før guttene i huset. Våkna kl. 5, og mini på 1,5 år sov like lenge som mannen (til kl. 08:00).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *