BRYLLUPSDAGEN

Categories Blogg

Fotograf: Guro Osborg Kvammen

I dag er det et år siden jeg giftet meg med min aller beste venn, og jeg kan ikke si noe annet enn at kjærligheten mellom oss vokser. Selvom vi har vært gift i bare et år, så har vi vært sammen i 4 år nå, og jeg angrer ikke et sekund på den dagen hvor vi utvekslet “hei” til hverandre på Ørsta Kulturhus. Da vi var på vår første date på Rosabella i Ørsta så virket vi nok småflau begge to, men alt gikk så naturlig fremover og plutselig kort tid etterpå var vi kjærester. Så gikk det nok et år før vi bli samboere, og nå er vi mann og kone, vi kjøpte leilighet for 3 år siden. Vi setter fokus på hverandre i hverdagen og det har bare gjort kjærligheten enda sterkere, ettersom vi fremdeles vokser sammen. Vi lærer hverandre fremdeles å kjenne, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten deg, min kjære ektemann.

Jeg husker fremdeles så godt, når du sang til meg i kirken “dont let the sun go down on me” av Elton John, og at du tok like mye til tårene av bare å se meg gråte av glede. Samt så var du var nervøs, så det å se meg gråte gjorde det ikke bedre av den ene grunnen.

Livet med deg er fantastisk, og de 1483 dagene vi har vært kjærester, definerer at jeg har hatt 4 fantastiske år sammen med deg og enda flere skal det bli. Selvom de to dagene som er høyt på listen av mitt snart 28 årige liv er 13 november den dagen du fridde og 04 august den dagen vi sa JA til hverandre og vi starter på enda et kapittel i livet vårt sammen. 

Gratulere med bryllupsdagen til oss

❤️ JEG ELSKER DEG ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *