I SOMMEREN 2018 HAR JEG …

Categories HVERDAG

EN LITEN OPPSUMMERING AV SOMMEREN 2018

Vært veldig mange turer på grinda både med venner og mannen. 

Det ble også mange turer opp på brekkeheida både mannen og familien.

Det ble også noen fine fjellturer sammen med Karianne blant annet opp på Helgehornet

Spontan jentetur til Ulsteinvik for shopping og middag med venninner

Ble også noen turer opp til Kalsethola med Karianne

Dro også på årets første ferie i Norge sammen med mannen. 
Destinasjon: Sverige, Oslo, Drammen, Nesoddtangen, Vrådal (Vråliosen) og Elverum

Dro på kino for å se Mamma Mia med Karianne og Turid. Fantastisk opplevelse!!

04.08.18 skjedde det store – vi ble HERR og FRU! 


Kort oppsummert om sommeren 2018, den var helt fantastisk – selv om jeg kanskje har glemt en ting eller to så har det vært en gøy sommer. Jeg kan forresten ikke glemme at jeg har arbeidet ca. 60% på eldrehjemmet. Men jeg har lagt bak meg mange nye og fine minner og disse opplevelsene de har gitt meg sitter jeg også igjen med. Spesielt alle disse fine turene både med mannen, familien og venninne mine. Jeg håper at det høst & vinterhalvåret blir like fin som sommeren. Jeg har også blitt rik på erfaringer når det kommer til jobben min og jeg gleder meg til å se hva fremtiden vil bringe på jobbfronten fremover. 

HVORDAN HAR DU HATT DET I SOMMER? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *