TILBAKE TIL HVERDAGEN

Categories HVERDAG

Da var ferien offisielt over for denne gangen og det er tilbake til hverdagen og rutinene. Det har vært en fin ferie der vi har fått gjort mye forskjellig. Planene om årets sommerferie at vi egentlig skulle til varmere strøk ble ikke noe av, men det gjorde virkelig ingenting med tanke på det nydelige været vi har hatt hjemme. Vi fikk istedenfor en kjærestetur til svenskegrensa for litt harryhandel samt vi besøkte mye av både min og mannen sin slekt, samt i begynnelsen ble vi mann og kone på en helt magisk dag med de vi er glade i. 

5 ukers ferie går alt for fort, men vi er heldige som har hatt den muligheten vi hadde til å reise på en liten ferie, selvom det har vært mye jobb også i denne ferien. Selv om det er deilig med disse feriedagene uten noen form for timeplan, syns jeg det er ekstra godt å komme tilbake igjen til hverdagsrutiner også. Slik har jeg alltid vært og vil alltid være. Jeg føler rett og slett at hverdagen blir lettere ved hjelp av gode rutiner både morgen, ettermiddag og kveld. 

Samtidig som vi skal tilbake til hverdagen og rutinene våre er det viktig å huske på det gøyale selv i hverdagen, slik som jeg føler at dette bildet viser hvor gøy vi har det sammen i våres selskap. Så å komme tilbake til hverdagen med min kjære, er det beste av ALT!

BEGYNNER DERE PÅ JOBB ELLER SKOLE IGJEN IDAG? 
VIL DERE VITE MER OM MIN PRIVATE HVERDAG – FØLG MED PÅ SNAPCHAT: GUNNNIS
HUSK Å FØLG BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK UNDER SAMME NAVNET

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *