DEN LILLE BABYEN MIN

Categories HVERDAG

Kamera støver ned etter helgen og der kom stillheten på bloggen med en ….. liten bloggpause! De to siste dagene har jeg vært på jobb – og der har dere grunnen til lite eller ingen oppdatering de siste dagene. Planen er å komme seg på beina igjen, selv på en onsdag og bloggen skal oppdateres som normalt – men det var godt med en “liten” pause for å samle inspirasjon og skriveglede. 

Jeg sov som en engel i natt, selv etter kattens festligheter med å klatre opp på taket etter midnatt. Den katten gjør dessverre alt fra a til å, men vi er like glad i han for det – som jeg bruker å si: “han er den lille babyen min”, verken noen eller noe får skade katten min (selvom han ikke er liten lengre). Uansett, nå skal jeg rydde leiligheten før dagens gjøremål settes igang – vi skal en dagstur til Eid (Nordfjordeid) med svigerforeldrene mine. Jeg har bare vært der en gang tidligere, noe som Karianne syns er veldig rart. Blir BRA!

Kan dere ha en fin lille-lørdag idag? 
​- følg meg på snapchat! Hehe, heter gunnnis der (
ofc!.)

1 kommentar

1 thought on “DEN LILLE BABYEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *