BRYLLUP DEL I

Categories BRYLLUP

Vi giftet oss i Ørsta Kirke, lørdag 4. august kl. 12.00 

Vi har kommet så langt i vår i historie at vi har nå blitt mann og kone! 
Etter vielsen kjørte vi avsted i en gammel Mercedes fra 1953 for fotografere litt bilder med forloverne våre på slep. 

Mercedesen fraktet oss til plassene vi hadde avtalt med fotografen på forhånd at vi kunne tenke oss å ta bryllupsbilder.
Deretter bar det til lokalet der alle gjestene ventet på å ta imot oss.

Deretter  ble det STOR feiring resten av kvelden.
….. MEN det er en annen historie 😉

 

9 kommentarer

9 thoughts on “BRYLLUP DEL I

  1. Hei! 🙂
    Så utrolig flott innlegg og jeg ønsker deg en fantastisk kveld videre!
    Lyst å sjekke mitt nyeste innlegg? 😀

  2. Gratulerer med bryllup. Dere giftet dere på vår 11 års bryllupsdag 🙂 Fin dato 🙂 Nydelig kjole, den lignet litt på min 🙂 Bryllup er så koselig, kunne jgiftet meg igjen og igjen og igjen jeg med samme mann da 😛 Men der setter mannen ned foten altså 🙂 Og jeg hadde vel innsett at det ville blitt i dyreste laget å gjort det flere ganger etterhverandre 🙂

  3. Gnierfru: Takk for det 🙂 så koselig å høre at dere har vært gift i 11 år 🙂 Vi giftet også på mamma og pappas bryllupsdag også. Ja, kunne gjerne tenkt meg flere bryllupsfester fremover egentlig mest bare for å samle familien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *