DETTE VIL JEG GJØRE I AUGUST

Categories HVERDAG

Da har vi startet på August og sagt hade til den fantastiske juli måneden for denne gang. Heldigvis er det mye spennende som skjer denne måneden også, og sommeren er langt fra over (hvertfall, ikke riktig enda). Sommerværet i Juli måned leverte, men jeg er fremdeles litt usikker på været nå i August, hittil har temperaturen vært bra. Jeg har den siste uken vært i skikkelig “feriemodus” ettersom jeg har hatt fri fra arbeid – som jeg egentlig kan innrømme har gjort utrolig godt! Her er forresten mine 10 mål for måneden:

 

TING Å GJØRE DENNE MÅNEDEN

1. Gjøre mest mulig ut av dagene før ?ferien? er over. Det er ikke lenge igjen før jeg skal tilbake til normale arbeidsdager, så før den tid skal jeg få unnagjort alt jeg kunne tenke meg å gjøre som blir en mangel på en vanlig arbeidsdag. Målet når ferien er over blir å faktisk komme seg ut og oppleve ? være flink til å sjonglere mellom jobb og sosialt liv!

2. Begynne å lese mer. Jeg har som nevnt kjøpt meg en hel bunke med bøker, og jeg har store planer om å begynne på en av dem – men når? Problemet er at jeg har ikke roen til å sitte stille så lenge bare for å lese en bok! Men å strikke i flere timer – er rart med det.

3. Lage et matbudsjett. Planen vår nå i August blir å spise oss ut av fryseren, matskap og kjøleskap. Enkelte plasser er det så mye ting vi kan bruke bare ved kjøp av enkle og små ingredienser. Det blir nesten litt moro, samtidig som det virker fornuftig, dere! 

4. Trene minimum 3 ganger i uken. Treningen har rett og slett dabbet helt av nå de siste ukene. Jeg er ekstremt giret på å komme tilbake i normale treningsrutiner igjen. Dessuten så trenger jeg det og jeg får fylt opp den sosiale kvoten med venninne sladder. 

5. Være en god venn, kjæreste, søster og datter. Være der for vennene mine, kjæresten og stille opp for familien ? alltid! 

6. Gjenbruk. Det er så lett å kle seg i de samme, nye favorittene! De gamle skattene blir rett og slett glemt og ubrukt, før det enten dukker opp nye klær i skapet eller at de klærne som ikke ble brukt blir puttet i konteinerne i sentrum. Nesten litt genialt, og litt moro. 

7. Gifte meg med min bestevenn. Allerede 4. august skal vi stå i Ørsta Kirke og si vårt JA til hverandre. Dagen er og blir vår, og vi skal kose oss fult ut med familie og venner. Som jeg virkelig gleder meg. Det blir også endring av navn på meg. Dette blir/er stas. 

8. Jentekvelder! Hva er vel koseligere enn å invitere eller dra på jentekvelder hvor joggis er obligatorisk? Ingenting! ♥

9. Instagram-kontoen. Bli flinkere til å oppdatere instagram kontoen flere ganger i måneden. 

10. Finne nytt strikke-prosjekt? Det er så greit å ha et strikk på pinnene fremover, skal først og fremt bli ferdig med bølgegenseren.

HVA SKAL DERE GJØRE I AUGUST? 
LAGT NOEN PLANER ENDA? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *