HAPPY SATURDAY

Categories HELG

Hei på dere og riktig god lørdagsmorgen! Det ble en sen natt på meg i går, men likevel idag var jeg oppe og hoppet allerede supertidlig uansett om jeg vil det eller ikke. Det er virkelig såå typisk meg og allerede være våken så tidlig som kl. 07:00. Uansett så har jeg fått spist en god frokost, laget ostekake og stelt meg for dagen samt knipset litt bilder. Jeg skal på jobb senere i kveld på senvakt på eldrehjemmet, så dette kommer til å bli en finfin dag, dere! 😋 Ville bare titte innom for å skravle litt, samt ønske dere en deilig lørdag! Nyyyyt finværet. I hvertfall dere som er heldige, men jeg krysser fingrene for bedre vær her snart.

 

🍰 SKAL JEG LEGGE UT OPPSKRIFTEN PÅ BLOGGEN? 🍰

😍 Vi sees igjen her litt senere! snakkes

Har dere noen planer for dagen? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HAPPY SATURDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *