3 ÅR

Categories KJÆRLIGHET

I dag har forresten Kai Are og jeg vært kjærester i 3 år, og bryllupsdagen er også like rundt hjørnet. Jeg kan ikke forstå hvor fort tiden går, og hvor utrolig lykkelig jeg er akkurat nå. Hver gang jeg tror det ikke kan bli bedre, så blir det bedre. Jeg er så evig takknemlig for at jeg har møtt mannen i mitt liv og som jeg snart blir min på ekte, når vi sier JA i kirken om bare 22 dager 😍

Jeg kan ikke tro at det allerede har gått 3 år siden vi ble sammen. Det føles som om det var i går vi møtes for første gang. Hver gang vi kysser blir jeg dratt lengre opp i himmelrike, og føler meg like forelsket som jeg gjorde dagen vi møttes. Det var rett og slett kjærlighet ved første blikk. Du gjør meg til verdens heldigste jente og eventyret vårt slutter ikke her – det fortsetter, dere! 

– JEG GIFTER MEG IKKE BARE MED KJÆRESTEN, MEN OG MED MIN BESTEVENN – 

 

♥️ OSSFORALLTID ♥️

4 kommentarer

4 thoughts on “3 ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *