EN VANLIG TIRSDAG

Categories HELG

God dag, og riktig fin tirsdag til dere! Gjett som var våken allerede kl. 05.00 idag tidlig, det var faktisk meg! Jeg hadde klart å stille alarmen en time for tidlig, men tror dere jeg ikke våknet til og med før alarmen ringte. Disse søvnvanene mine er helt forferdelige så langt denne uken, og videre ettersom jeg skal ha flere tidligvakter på sykehjemmet. Jeg virkelig digger det ♥ 

Uansett idag hadde jeg min siste offisielle skoledag på Helsefag, og det eneste som gjenstår nå er min praktiske og muntlige eksamen før jeg kan si at jeg også endelig har sommerferie fra skolen. Jeg gleder meg til å jobbe mye denne sommeren. Jeg er da allerede på vei hjem fra skolen, og som fast bloggeplass det siste året sitter da selvfølgelig i bilen på ferga på vei til Festøya. Det blir et lite stopp innom svigerinnen min og den ene forloveren min før jeg setter kursen hjemover til leiligheten. 

  

HA EN FIN DAG VIDERE , SNAKKES 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *