GRATULERE MED DAGEN, KJÆRE!

Categories HELG

God mandagskveld venner! Det har ikke skjedd all verden siden sist oppdatering, annet enn at jeg har vært omringet av familien til samboeren hele denne helgen, og det har rett og slett vært helt fantastisk! Jeg har blitt kjent med mange nye mennesker, og med tanke på at de også blir min familie om ikke lenge – så skal jeg virkelig ikke klage. Ettersom at magemusklene også ble trimmet ekstremt denne helgen, så håper jeg å få et par til med tanke på hvor gøy jeg har hatt det. Elsker virkelig slike sosiale sammenkomster i form av vennekvelder, søskenbarntreff og familietreff. 

Denne mandagen derimot har kjæresten min bursdag, og ettersom han er mer enn bare kjæresten min han er også min aller beste venn som jeg kan dele alt med, og det er slik det skal være. Ettersom været har vært utrolig bra, så har vi hatt selskapet delvis både ute og inne. Grilling av pølser på grillen, vårruller og ris samt kaker som hele familien kom med. Du må kanskje nesten bo på Sunnmøre, for å forstå at du kommer ikke i selskap uten at kake blir servert enten i selskap eller bare på kaffen. 

 

Kjæresten har kost seg kjempe mye sammen med hele familien i dag også, og det ble en god del kake idag også – har ikke gjort annet enn å spise kake hele helgen så blir bra det er trening på meg allerede i morgen, og tilbake til de normale rutinene våre. Senere i kveld blir det avslapping og kanskje en film denne kvelden – vi får se hva som skjer! Vi snakkes senere, bloggen! 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT ?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *