HVOR FEIL KAN MAN TA?

Categories HVERDAG

God Torsdag, alle sammen! Trodde egentlig var fredag, men hvor feil kan man ta? Jeg vet helt ærlig ikke hvorfor. Jeg våknet like før åtte i morges, klar for å starte dagen i håp om at det kanskje vart litt sol på himmelen. Solen har kommet når det har passet den og regnet like bak, men jeg skal ikke klage – temperaturen var allerede oppe på 14 grader når jeg våknet i morgentimene. Uansett så ble det nok en ny dag i Ålesund, med enda mer prøver, forberedelser til eksamen og sistnevnte gruppeinnlevering. Jeg skal ikke klage, men hallo – nå gleder jeg meg til frihelg og avslapping. 

Denne uken har egentlig ellers vært veldig fin – ellers så syns jeg den har vært utrolig stressende, ettersom det har vært mye frem og tilbake fra Ålesund. Det roer seg heldigvis ned etter endt prøveeksamen og eksamen i slutten av mnd og starten av juni. Vel nå får jeg runde av dette innlegget, fergen legger til og jeg er klar for å kjøre et lite stykke. Vi snakkes ♥

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE TORSDAGEN ? 

3 kommentarer

3 thoughts on “HVOR FEIL KAN MAN TA?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *