ENERGI TIL OVERS

Categories HVERDAG

God morgen fra meg! Uken er allerede godt i gang, og det fine været gjør meg på en eller annen underlig måte ekstra giret og produktiv! Akkurat nå føles det helt fantastisk med så mye energi til overs, og det er rett og slett fordi jeg er på vei inni enda en ny eksamensperiode. Denne gangen er praktisk eksamen i gruppe, selvom jeg ikke er direkte imponert over gruppeeksamener, har de vist seg å være bedre enn forventet. Uansett, jeg har det ellers bare bra, og det er godt å være tilbake her med updates. 
 

De siste dagene har virkelig gått i ett, og jeg kjenner jeg gleder meg til det roer seg når jeg har frihelg den kommende helgen. Uansett jeg merket hvor deilig det var med et avbrekk igår ettersom alt av butikker var stengt og jeg hadde fri. Det gjorde godt! 
Akkurat nå er hodet og hjernen alle veier, og det er mest for at jeg tenker altfor mye på eksamen og hvordan det skal gå der!?. 
Håper at dere som fremdeles leser bloggen min, syns det var greit med en oppdatering – for det gjorde utrolig godt for meg! 

HVILKE PLANER HAR DERE FOR DENNE ONSDAGEN ? 

1 kommentar

1 thought on “ENERGI TIL OVERS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *