MEN IKKE IDAG, NEI!

Categories HVERDAG

  

Da var det tirsdag, folkens! En ny dag med enda flere gjøremål som  gjøres, og som ikke kan utsettes – om jeg vil eller ei. Uansett så spiste jeg en liten frokost før jeg kom meg ut av døren allerede kl. 07:00 – for å rekke ferga kl. 07:55 som gikk fra Festøya til Solevågen, da skoledagen starter 09:00 syns jeg det er greit med god tid, spesielt med tanke på trafikkrush på den tiden (men ikke idag, nei) uansett hvor deilig det var å ikke stå i kø i flere minutter er det ikke noe som er normalt i lengden. 

Uansett skoledagen har vært en produktiv dag og jeg føler jeg har lært mye mer om temaet vi hadde på skolen idag. Vi lærte enda mer om urinveiene og det er vel så lærerikt, kanskje ikke et helt passende tema å ta opp på bloggen – men uansett er det denne retningen jeg har valgt, og jeg skal lære om dette. Nå blogger jeg forresten til dere fra bilen, mens jeg er på vei over fjorden tilbake til Ørsta/Volda for å rekke min avtale treningstime sammen med bestis, K og deretter går turen videre på Årsmøte. 
Det virker som jeg har den travleste timeplanen denne uken – men for min egen del .. det roer seg heldigvis ned til neste uke. 
Håper dere har hatt en fin og produktiv tirsdag så langt, så snakkes vi ved en senere anledning. KLEM ♥

 

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE TIRSDAGEN? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *