HAPPY MONDAY!

Categories HVERDAG

Denne uken blir kanskje årets mest hektiske hittil, og da krever det god planlegging for at avtaler går slik de skal etter punkt og prikke. Er da jeg syns det er praktisk med ukeplanlegger hengende på veggen i leiligheten og min kjære almanakk som alltid er med meg i vesken eller ryggsekken. Denne mandagen startet rimelig bra som de fleste mandager gjør hver eneste uke. 

 

Mandagen min startet tidlig som alltid! Dessuten denne mandagen var litt mer “spesiell” ettersom jeg hadde bestilt meg time hos Pernilles Klinikk for forming av bryn før jeg startet på arbeid allerede kl. 11.00! Dessuten trodde jeg ikke at behandlingen på bryn ville ta bare 8 minutter, så jeg hadde lagt av ca. 1 time for å være sikker på at jeg ikke kom sent på jobb – så hadde jeg da heller plenty med tid å ta av. Det ble sminking i bilen, for å ikke være så rød over øynene, så sminken ble tatt på i bilen for å se OK ut for arbeidsdagen startet. Vel, uansett etter endt arbeidsdag så var jeg ikke hjemme mer enn knappe 25 minutter, før det bar avgårde på møte på omsorgssenteret i Volda, ettersom jeg tidligere i fjor meldte meg opp som støttekontakt = fineste jobben! 
Uansett så håper jeg at mandagen deres har vært fin, og selvom min mandag virker ganske så hektisk – så var den fin trossalt. 

 

Vi snakkes senere! Jeg setter sååå pris på dere! ♥

 

HVORDAN HAR DERES MANDAG VÆRT? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HAPPY MONDAY!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *