SÅÅ TURBULENT

Categories HVERDAG

Planen var å oppdatere dere både på søndag, mandag, tirsdag og onsdag – men dagene har virkelig godt fort. Jeg har heller verken hatt energi eller lignende siden søndag, da jeg våknet med tett nese og groggy hals. Regner med at det kommer av fjellturen vår sist uke og at kroppen mener jeg har arbeidet for mye når immunforsvaret mitt er såå turbulent for tiden, dere! 

  

.. Ellers har dagene har gått i ett bankende kjør! Det ser da heldigvis ut nå som det blir rolig en stund fremover, og jeg ønsker å nyte tiden hjemme sammen med min kjære, samtidig som jeg kan ha nok energi til både skole, jobb, trening og det sosiale ♥

SÅ .. HVORDAN HAR DERE DET OG HVILKE PLANER HAR DERE FREMOVER? 

1 kommentar

1 thought on “SÅÅ TURBULENT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *