PÅ TOPPEN AV ÅMSKARET

Categories HVERDAG

Vi spente på oss skiene for første gang i år, slengte med oss sekkene på ryggen med nistepakke, kvikklunsj, sitteunderlag og solo – og kose oss sammen med den herlige gjengen vi var på tur sammen med. Det ble skikkelig påskevær, med sol og snø. Det å dra på tur i godt lag er det beste spesielt vi vet, så angrer ikke på at vi ble med den sprudlende og spreke gjengen opp på Åmskaret på ski hele veien opp. Vi hadde det helt topp, og jeg elsker virkelig friluftslivet. Blir vel kanskje ikke mer ski før til neste år, men uansett jeg er imponert over at jeg kom meg på toppen. Håper dere hadde en like fin dag som oss i går på ski. 

Vel, nå er det ikke lenge til før jeg starter på arbeid, og jeg må gjøre meg klar til det. Uansett håper dere får en fin fredag i dag, så snakkes vi ved en senere anledning. Usikker på hvor mye jeg får blogget denne helgen, da jeg har arbeidshelg. Klem 🐣🐥

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE LANGFREDAGEN?

🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥​

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *