PÅSKEFERIE 🐣🐥

Categories HVERDAG

Riktig god morgen og god påske alle sammen 🐣🐥 Jeg har sjeldent fri, men noen dager med fri smaker virkelig godt og jeg kan nyte denne dagen sammen med kjæresten min. Noen av dere bruker vel kanskje påsken til å dra på hyttetur eller på skisenter dersom været er bra? Vi gjør som ifjor å drar nok en gang på fjellet på ski, skulle tro det var blitt en tradisjon… hehe! 

Dagen idag er allerede planlagt, og vi skal kose oss ute i det nydelig vår været, sammen med noen i familien. Ettersom jeg aldri har vært ditt vi skal denne gangen, blir det koselig og både solo, kvikklunsj, appelsin og kakao blir med i sekken. Håper dere har hatt og fremdeles har en fin påskeferie. Jeg holder meg til denne ene dagen med ferie, så snakkes vi senere. Klem 🐣🐥

  
 

HVA SKAL DERE GJØRE I PÅSKEN? 

🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥​

3 kommentarer

3 thoughts on “PÅSKEFERIE 🐣🐥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *