JEG HAR MEG SELV Å TAKKE …

Categories HVERDAG

Denne dagen planlagde jeg til punkt og prikke før jeg skulle legge meg i gårkveld. Jeg skulle stå opp så tidlig som kl. 5.30 for å gjøre meg klar til å dra på skolen. Uansett det var ikke slik det gikk til denne tidlige morningen da jeg bråvåknet 6.15 av alarmen. Så min morgen har vært langt fra perfekt, og den har derimot vært fullstendig kaos ? det er det verste jeg har vært med på, dere! Uansett, så har jeg bare meg selv å takke. Uansett jeg har vel aldri følt at jeg har hatt så dårlig tid som akkurat i dag, men jeg rakk det! Kom meg uti bilen etter bare 15 minutter – så jeg rakk både fergen til Ålesund og skolen i god tid, dere!  

HVORDAN HAR DERES DAG VÆRT? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *