GODT Å VÆRE HER IGJEN

Categories HVERDAG

Det er vel på tide å gi lyd fra seg nå! Bloggen har vært lagt på hylla en liten stund, og det føltes både rart og godt på samme tid å ta avstand i en periode for å se om jeg fikk tilbake skrivegleden. Ord kan ikke beskrive akkurat nå hvor glad jeg er for å kunne skrive dette ene innlegget igjen og gjerne flere innlegg etter hvert. Skrivegleden har vært borte, men nå er den tilbake. 

Når jeg tenker tilbake på tiden med bloggen så har jeg hatt 9 hele år med glede, frustrasjon i både positiv og negativ forstand. Bloggen har vært min dagbok og det vil den fortsette å være. Jeg har lyst til å prøve meg på litt flere innlegg i uken, og kanskje komme meg tilbake til det punktet der jeg postet flere innlegg pr.dag. Eneste er at min skriveglede må bygges opp på lik linje med at bloggen tar form igjen, så da er det bedre med minimum ett innlegg om dagen som er BRA, en tre dårlige innlegg, dere!

Nå er jeg spent på å se hvor langt eg klarer å ta bloggen denne gangen, håper dere har lyst til å være med på denne reisen nok en gang! Til alle dere har vært innom bloggen, i både håp og på vent for at jeg skulle publisere et innlegg, takk til dere! Takk for gode og varme kommentarer om at dere ønsker meg tilbake igjen. Vi snakkes senere kjære venner! Godt å være her igjen ♥

  
// arkivbilde 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *