I FEBRUAR SÅ VIL JEG …

Categories HVERDAG

​​♥ Se Fifty Shades of Grey Freed med en fin gjeng, denne har jeg gledet meg til helt siden vi så den andre filmen med Mr. Grey! Dere fatter ikke hvor mye gleder meg til å se filmen, og det er nesten litt trist at det ikke kommer flere filmer av disse 😓

♥ Være enda mer positiv til vinter og kulde! Jeg tar meg alltid i å klage over hvor kaldt det er ute, og jeg fikk jo oppgradert hele yttertøy kolleksjonen min fra samboeren. Så her står det ikke på at jeg ikke eier varme klær (lengre). 

♥ Kjøre tre gode treningsøkter i uken, og bli flink til å ikke melde avbud på treningstimene med bestis, K. Selvom jeg vet det ofte frister mer med et familieselskap, jobb eller andre lignende aktiviteter som virker mer gøyere – men når alt kommer til alt så er det utrolig godt når trening er overfor denne gangen også. 

   

♥  Finne tilbake til bloggmotivasjonen. Det er leit å si det, men den har faktisk ikke vært tilstedet i hele år. Jeg kan faktisk finne på å heller vaske og støvsuge leiligheten enn å skrive en blogginnlegg, når jeg selv vet jeg har så veldig lyst. Selvom jeg har hatt problemer med skrivesperre og ikke fått ideer ned på papiret er det virkelig deilig nå å kunne skrive disse få setningene i dette innlegget. For jeg må virkelig være ærlig med meg selv og dere, jeg elsker jo å blogge – så hva skjedde? For alle​ vet at jeg kan så mye bedre enn dette!

♥ jeg vil teste ut mange nye oppskrifter og bruke mye tid på kjøkkenet. Bli flinkere til å bruke flere ingredienser, mix og trikse med ulik mat. Utfordre meg selv ved kjøkkenbenken, for om jeg legger hjerte og sjelen i maten så får jeg det perfekte resultatet. 

♥ Ha et matbudsjett på max. 4000kr denne måneden. Det gikk fint i Januar (selvom jeg ikke skrev noe på bloggen om det) så skal det gå fint nå i Februar også, spesielt når vi går inn for å prøve å holde det slik. Selvfølgelig så gikk det utrolig mye ut fra fryseskapet, men hvor deilig er det ikke å bruke opp litt mat som du har i fryseren før du kjøper enda mer nytt som tilslutt havner i fryseren likevel. Vi kaster dessverre alt for mye mat, og det skal vi få en slutt på. 

♥ Være den beste kjæresten for samboere min! Vi har kommet til romantikk måned nr.1 med både Valentines day og andre romantiske ting vi skal finne på sammen, så det å sette kjæresten først og sørge for at han får det så hyggelig som overhodet mulig. Kjærligheten min med han er den jeg trenger aller mest, og uten han så hadde jeg ikke vært den jeg er i dag. 

HÅPER SØNDAGEN DERES HAR VÆRT FANTASTISK!
UKEN SOM KOMMER BLIR BRA, OG DET FØLER JEG PÅ MEG! 
VI SNAKKES SNART IGJEN! 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *